środa, 15 maja 2013

(Moja) treningowa playlista.


Czym dla mnie jest muzyka? Jest pasją, inspiracją, dobrym sposobem na początek dnia, ale także na uprzyjemnienie treningu. Wyobrażacie sobie wykonywanie ćwiczeń w ciszy? Ja nie... Wiadomo, że każdy lubi słuchać czego innego i ilu jest ludzi, tyle będzie różnych playlist do ćwiczeń. Moja, to na pewno misz-masz różnych gatunków i wykonawców. Poniżej przedstawiam parę moich propozycji, może któraś przypadnie Wam do gustu.



1. Two Door Cinema Club - Something Good Can Work

Piosenka, której dźwięki i słowa po prostu mnie porywają i sprawiają, że cały dzień mija bardzo pozytywnie. W czasie ćwiczeń puszczam całą płytę Tourist History, która moim zdaniem, idealnie nadaje się do treningu.



2. Shakira & Alejandro Sanz - La Tortura

Jej piosenki są wprost idealne przy ćwiczeniach z hula-hopem, a ten utwór sprawia, że biodra same się kołyszą. ;-)



3. Calvin Harris - Feel So Close

Tę piosenkę najbardziej lubię, ale także w połączeniu z Ellie Goulding świetnie sprawdza się przy ćwiczeniach.


3. Bon Jovi - Livin' On A Prayer

Miłością do Bon Jovi, Queen'a i innych wykonawców "z przed naszej epoki" zaraził mnie mój tata i wprost nie wyobrażam sobie życia bez takich piosenek. Nie może ich zabraknąć na mojej mp4.




4. Muchy - Wróżby

Ten poznański zespół, to zdecydowanie mój nr 1. Piosenka z ich najnowszej płyty ChcęCiCośPowiedzieć. 




5. Jamal - DEFTO

Do słuchania reggae, a w tym i Jamala przekonał mnie mój dobry znajomy z Gdańska. Sami powiedzcie... czy ta muzyka nie zaraża pozytywną energią?




6. The Baseballs - Moday Morning

Zespół, który "pop shit" przekształca w swoim rock n roll'owym stylu. Zachwyca!




7. Hole - Malibu

Przecudowna Courtney Love i Hole, czyli coś z damskiego wokalu, a przy okazji spokojniejszego.




Z taką listą odtwarzania nie muszę dłużej się martwić, że zabraknie mi muzyki. :)

Jeśli chodzi o moje postępy, to idzie mi co raz lepiej. Nie mierzyłam się ani ważyłam od 6.05.13, lecz sama odczuwam już efekty, nie tylko wizualne, ale także budzę się i zasypiam w dobrym, satysfakcjonującym nastroju (i zmęczeniu). Już niedługo postaram się Wam przedstawić moje inne pomysły urozmaicające odchudzanie, moje kolejne cele oraz sposób w jaki postanowiłam się odżywiać. 

Ostatnio, moja największa (humorystyczna) motywacja,
żeby się nie poddawać. :-)

18 komentarzy:

  1. Shakira, Calvin Harris i Jamal - moje trzy wielkie typy z Twojej playlisty! Uwielbiam biegać przy energetycznych piosenkach, które mnie pchają do przodu. Z drugiej strony fajny pomysł, żeby pokazać taką playlistę, może wykorzystam ten pomysł też u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyka jest bardzo ważna, przynajmniej dla mnie. Motywuje mnie do dalszego działania. Ja wolę mocniejsze kawałki podczas treningów, coś dubstepowego np. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze ćwicze przy muzyce. Bez niej czuje się jak bez nogi ;p

    Zapraszam do mnie ;) Sprawdź czego ja słucham, a może wpadnie Ci coś w ucho lub zaproponujesz mi coś nowego ;)
    goodbyecm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wyobrażam sobie biegania bez muzyki. to muzyka nadaje mi rytm i nie pozwala z niego wypaść. a w chwili kiedy mam ochotę się poddać dobry, motywujący kawałek może zdziałać cuda!

    OdpowiedzUsuń
  5. trafiłaś w 10 z tą notką, od dawna biorę sie za zbudowanie swojej playlisty do ćwiczeń, ale jakoś mi to nie wychodzi. i szukam też jakichś spokojniejszych piosenek do relaksu w czasie rozciągania. Jak na razie bardzo lubiłam Coldplay- Paradise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coldplay idealnie się nadaje ;-) Foster the People też. Na pewno dodam tych wykonawców do listy odtwarzania :-)

      Usuń
  6. Najważniejsze żeby samej widzieć i czuć efekty :) Wiadomo że idziemy wtedy w dobrym kierunku :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z zrobieniem takiej playlisty ;)! Ja chyba zrobię sobie taką typowo do biegania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama mam własną playlistę do ćwiczeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna playlista, uwielbiam piosenkę shakiry la tortura!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wierze, ze ktos słucha TDSC :o bardzo ich lubie, ale mało kto ich zna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetna, energetyczna playlista. Chyba sobie "zapożyczę" kilka utworów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaah, piosenka "Feel so close" kojarzy mi się z wszystkim co najlepsze. uwielbiam ją ;)rzeczywiście muzyka i ćwiczenia to nierozłączne elementy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym/komentującym za wsparcie. Dodajecie mi skrzydeł! :-)