poniedziałek, 27 maja 2013

Moja nominacja do Liebster Blog.

Na samym początku chciałabym przeprosić, za mają dłuższą nieobecność. Mogę się pochwalić, że była ona spowodowana rejsem, na który wybrałam się ze znajomymi. Teraz już będę regularnie dawać oznaki życia, obiecuję!

Podczas planowania tego wyjazdu, zastanawiałam się, czy uda mi się zachować zdrowe odżywianie oraz treningi. Myślałam, że będzie to wprost niewykonalne, jednak dzięki mojej determinacji, nie tylko dobrze jadłam (chociaż pozwoliłam sobie na czekoladę i jedną zupkę chińską), ale także biegałam, podziwiając przy tym piękne, mazurskie krajobrazy.

Sprawdzając mojego bloga trafiłam na komentarz od Lullaby, która nominowała mnie do Liebster Blog. Było to dla mnie naprawdę dużym zaskoczeniem i serdecznie za to dziękuję. Teraz, tym bardziej nie chcę zaniedbywać siebie i bloga. Oto pytania:

1. Głowna cecha mojego charakteru?

Bez wątpienia emocjonalność, która czasami potrafi zaleźć mi za skórę. Jednak cieszę się, że jestem osobą bardzo empatyczną i kochającą.

2. Cechy, które cenię u przyjaciół?

Przede wszystkim szczerość, aż do bólu. Ich wsparcie, zrozumienie i dzielenie wspólnie radosnych chwil.

3. Moja główna wada?

Zbyt szybko zaczynam ufać ludziom. Jest jeszcze nawyk palenia papierosów, ale nad tym już pracuję. 

4. Moje ulubione zajęcie?

Gra na ukulele. Gdy tylko wymarzyłam sobie ten instrument, postanowiłam zrobić wszystko, żeby go mieć. Od ponad 2 lat jestem dumną właścicielką uke. Poza tym lubię też rysować, gotować, słuchać muzyki, chodzić na spacery, no i imprezować. :-)

5. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk?

PAJĄKI! Nie ma nic straszniejszego! 

6. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?

Utrata kogoś bliskiego, bądź własnego zdrowia. Dlatego doceniam to, co mam i jestem za to wdzięczna.

7. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie była tym, kim jestem?

"Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest." Kurt Cobain 

Mimo, że ciągle staram się być lepsza, niż jestem, nigdy nie zamieniłabym siebie na nikogo innego.

8. Ulubieni bohaterowie literaccy? 

Dużo czytam, lecz to pytanie jest dla mnie trudne i nie jestem w stanie odpowiedzieć na nie w prosty sposób, wybaczcie!

9. Dar natury, który chciałabym posiadać?

To pytanie, naprawdę sprawiło mi kłopot. Nie wiem czy o taką odpowiedź chodzi, ale chciałabym umieć latać. Kto by nie chciał? 

10. Błędy, które najłatwiej wybaczam?

Kiedy wiem, że błąd danej osoby wynikał jedynie z wielkiej troski o mnie.

11. Jak chciałabym umrzeć?

Nie chcę nijak umierać! Liczę na to, że dożyję wynalezienia mikstury na nieśmiertelność. :-)

MOJE NOMINACJE:

1.   Mokah
4.   Dominika S.
6.   MomentCounts
7.   Anonimowa
8.   J
9.   Madeleine
10. Opycha

PYTANIA:

1. Nigdy nie chciałabym stracić...?
2. Złoszczę się kiedy...?
3. Czy kiedykolwiek napisałaś wiersz/piosenkę?
4. Czy śmiałaś się aż do łez?
5. Czy spotkałaś osobę, która Cię zmieniła?
6. Na co najbardziej czekasz?
7. Czy ludzie myślą, że jesteś dziwna?
8. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić przed śmiercią, to...?
9. Co Cię uszczęśliwia?
10. Kogo możesz nazwać prawdziwym przyjacielem?
11. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Jeszcze raz dziękuję za nominację i mam nadzieję, że podołam wszystkim oczekiwaniom! :-)

12 komentarzy:

  1. Prosty sposób na to, żeby lepiej kogoś poznać :)
    Zazdroszczę Ci rejsu po Mazurach, to jedno z najpiękniejszych miejsc na całym świecie. A bieganie w takich okolicach - można się dać za to zabić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałaś mnie? Oszalałaś?! :D Teraz muszę Ci podziękować i napisać notkę ;) Ćwicz, ćwicz. Jak wrócę to się w to pobawimy razem. Na razie mam Chodakowską, ale to nie to samo, bo wiesz... z książka nie pogadam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieganie to swietny sposób na to żeby nie zaburzyć swoich treningów. Z innymi na wyjazdach zwłaszcza na łono natury jest ciężko! Gratuluję determinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje <3 zaskoczyłas mnie tą nominacją to bardzo miłe :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jednak dałaś radę trzymać się swoich założeń na wyjeździe ;) Generalnie to zazdroszczę rejsu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  7. co u Ciebie nowego dobrego?:) Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego bloga o BASE jumpingu

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! gratki :) Powiem ci, ze na pytania odpowiedziałabym podobnie, podobne jestesmy trochę ;) zerknij sobie na mojanowafigura.pl, ostatnio duzo inspiracji i wiedzy czerpię właśnie z tamtąd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Jeśli nie masz ochoty robić z tej okazji oddzielnego posta, będzie mi miło, jeśli chociaż odpowiesz na pytania. Buziole! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. W jaki sposób można zostać nominowany do tej nagrody? Czy każdy serwis blogowy o dietach może zostać nominowany?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym/komentującym za wsparcie. Dodajecie mi skrzydeł! :-)